Christoph Daum, bir kez daha takımdan ayrılacağının sinyallerini verdi.
Alman Haber Ajansı dpa’ya yaptığı açıklamada, Türkiye’de rahatsız olduğu konuları dile getiren Daum, şunları söyledi:
‘Türk basını sağlıklı bir şekilde çalışmamızı engelliyor. Onlarla oturup bir maçı sportif çerçevede analiz edemiyorsunuz. Bu konu çok canımı sıkıyor. Zaten bu durumu daha fazla sineye çekmeyeceğim. Yakında defolur giderim buralardan. Burada çalışmak çok zor. Ben kendimi kulüple özdeşleştiriyorum, insanları ve kültürü benimsiyorum. Ama bunun karşılığını alamazsam ve başka bir kulüpte çalışmak daha cazip gelirse, işte o zaman Türkiye’deki geleceğimi sorgulamaya başlarım.’
Haberde, Daum’un futbolcularına, ‘Görevi bırakma noktasına geldim. Eğer siz de ayrılmamın takım için daha iyi olacağına inanıyorsunuz, hemen giderim’ dediği ileri sürüldü.
Hürriyet
Giderse gitsin. Bence o kadar iyi bir Teknikdirektör değil, Fenerbahçe yıldız oyuncuları sayesinde kazanıyor.