sseba&lefter Arkadaşlar, şu radarı şeffaf yapmama rağmen, wide kamera açısında bile oyunumu engelliyor :mad: Bu radarı kaldırmanın bir pratik yolu veya programını bilen varsa söyleyebilir mi? Teşekkürler.
Volcanox şeffaf yaptığın yerden off yap edit: Galiba bu seçenek kalkmış burda detaylı anlatılıor; http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55231