MyX Renkler çok kapalı olarak giderek açmışsın. 1.'nin rengi özellikle çok kapalı. Birde logolarının GS ile ilgisi yok. (GS nin sponsoru TG değilde Adidas'tı herhalde :))
aLeX_ThE20 iğrenç olmuş:p ama ben bu kadarını da yapamıyorum yine de tebrikler git gide düzeltmen dileğiyle!
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: 09-AILTON-09 af edersin ama bombok kardeş eleşrini daha düzeyli bi şekilde yapabiliridin. Arakdaş ilk formam dio zaten
DJ. Giray ilk işinse olacak o kadar biraz daha uğraş ilerde görürsün güzel forma yapmaya başilarsın herkes ilk işinde böleydi :D
35dallas35 bu kaleci forması 6207 bu da iç saha için yaptıım forma 6208 eğer yapabiliyosanız gs'nin bu seneki siyah formasını yapabilirmisiniz? yada avea'nın beyaz reklam logosunu bulursanız onu ekleyin!!!!şimdiden teşekkürler
Canbomgs Orjinal Mesajı Yazan: 09-AILTON-09 af edersin ama bombok Hiç değilse kendi emeğiyle yapılmış bir forma öyle yürütme değil seninkiler gibi
hearts Orjinal Mesajı Yazan: emrekahn ben hıc bırsey ınıremez oldum kares bana yol gostersene :,( :,( :,( gs ıcın tesekurler daha açık anlatır san yardım ederiz
Black God Orjinal Mesajı Yazan: 35dallas35 bu kaleci forması 6207 bu da iç saha için yaptıım forma 6208 eğer yapabiliyosanız gs'nin bu seneki siyah formasını yapabilirmisiniz? yada avea'nın beyaz reklam logosunu bulursanız onu ekleyin!!!!şimdiden teşekkürler KIŞKIRTICI AVATAR KULLANMAK YASAKTIR , LÜTFEN DEĞİŞTİRELİM
09-AILTON-09 Orjinal Mesajı Yazan: hearts GS TOPU bu top süper iste ve bombok dedigim icin üzürdilerim:,( :o
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: hearts GS TOPU top fena degil(benim eski yaptigim avatar kullaniin:D:D)