arkadaslar.az önce farkettim bilmiyorum sizde oynarken demoları izleyerek mi oynuyorsunuz.lig yaparken canım sıkıldı.dedim sıradan 1mac yapayım.sonra 1den aklıma derbiler geldi.baktım boca juniors ile river plate takımları yok.belkide var ben görmedim oyunu yeni aldım.sonra MILAN vs İNTER geldi aklıma.seçtim 2takımı,ayarlar,stad falan derken bir baktım yok böle 1atmosfer.oyunda birebir derbi havasını yaşadım.bukadar güzelmi olur atmosfer,efektler,seyirciler,pankartlar.hele o INTER in kale arkası (BOYZ muydu neydi) adamlar ucuyordu.yine meşalelerle yapıolardı yapcaklarını.sonra dunya kupasına basladım.ingiltere ile oynuodum derken yarı finalde arjantin geldi.Allah dedim muhabbete bak.iki ezeli düşman karşı karşıya.ve maç yine aynı atmosferle basladı bu da yetmiyormus gibi cok sert bir mac oldu.inanmıcaksınız ama 2kırmızı.2sinide computer gördü.ben ise 4 sarı.ayrıca 1adam oldugu yerde sakatlandı.vuran kıran belli değildi.muthişti.adamlar bunu cok ii tasarlamışlar.sizdede böle seyler oldumu beyler?