Arkadaslar sunu anladım ki 6.cd lik versıyonda unınstall etmek buyuk problem. Oyun DVD versıyonda oldugu gıbı normal sekılde EAsports ınstall yapmıyor ve program ekle kaldır dan gorunmuyor bu sebeble kaldırıken 6.cd lık versıyon ıcın soyluyorum kucuk unınstaller programı calısıyor kaldırıldı msg geliyor fakat 3.5 GB lık oyun 850 Mb olarak yerinde duruyor shıft-del ıle kaldırdıgımızda cunku baska turlu olmuyor oyunu bır defa daha yukluyoruz yapılabılecek herseyı yapıyoruz fakat oyun bır daha kayıt bılgılerınde bazı degısıklıkler yaptıgı ıcın ve Shıft-del tusları da regıstryı etkılemedıgı ıcın acmıyor. Ilave olarak bır cok Unınstaller programları da denedıgım halde olmadı. Sımdı bu sıteden yama, patch vs. yukluyoruz ve devam edecegız olabılecek yanlıslıklar maalesef bahsettıgım nedenler yuzunden format ıle sonuclanıyor. Sadece bilgi sahıbı olun diye yazdım zira 4 gun ıcınde bana 3 Formata patladı bu sorunlar. Bu problemler sizi de uzuyor ve benım gıbı oyunun bozulmasından korkup patch yuklemeye korkuyor iseniz, siz siz olun normal ve klasık sekılde ınstall edebileceginiz farklı ve bahsettıgım bir sekılde kurulum yapan bır Fifa 06 bulun ve yukleyın... Yorumlarım tabiiki sorun yasamayan veya sorunu cozebılen arkadaslar ıcın degıl. Okudugunuz ıcın de tesekkurler....:) :)