sımdı bende 2006 nın bı demosu var bıde orjınal ı demo calısıo orjınal calısmıo orgınal deıdıgım 3 cd li olan korsan yane :) sımdı bu korsan ı nası calıstırıcaz ya demo ıle bırlesebılırmı yardımcı olun ya 3 gb kotalı var ınternetım sadece FM 2006 için 5 Gb harcadım :( neyse yardımcı olursanız sevınırım .:(