[H@CK€R]***KORS@N*** Kariyer Mod'unda 2.sezondayım. 13. hafta maçını oynadıktan sonra continue ya bastım. Finans ekranı çıktı ve enter tuşuna bastığım anda masaüstüne attı. Öncedende böyle bir sorun olmuştu başka bir takımla 2.sezonu oynarken ligin ortalarında beni yine finans ekranında masaüstüne attı ve kariyer moduna tekrar başlamak zorunda kaldım. Oyunda hiç bir yama yüklü değil. Neden olduğunu anlayamadım. Yardım ederseniz sevinirim
bart_ Eğer bunu sadece kariyer modda değil de normal maç moıdunda filn yapıyorsa giliba çöüzümü FATHbuilder, ama ben böyle bir sorunla karşılaşmadıım için doğru düzgün bi cevap veremem ama inşallah sorunun FATHBUİLDER ile çöülür
[H@CK€R]***KORS@N*** normal maçta finans ekranı çıkmıyor zaten yani sadece kariyerde oyundan atıyor. fathbuilder programını bulabileceğim bir adres varmı ?
[H@CK€R]***KORS@N*** önceden oyunu kurarken alcohol %120 programını kullanmıştım. şu anda oyunu silip deamon tools ile yükledim. şimdiye kadar problem yoq inşallah daha sonrada olmaz
[H@CK€R]***KORS@N*** Orjinal Mesajı Yazan: spawn5 Dostum bence PC ' ni Yükselt sorunu kökten çöz... 256 ram, fx 5700 128mb ekran kart, 2.00 ghz. Oyunun minimum sistem gereksinimlerinden daha yüksek bir sistem kullanıyorum.
[H@CK€R]***KORS@N*** Fatbh Builder 2.0 programınıda kurdum ilk 2 maç atmadı 3. maçta yine masaüstüne attı:mad: :(