MateJa arkadaşlar pes5 i 4 cd olarak alıpta yükleyebilen varmı. ben 2. cd de sorun yaşıyorum.cd yi 2 kere değiştirmeme rağmen hep aynı hatayı alıyorum. ve aklımda tüm 4 cdlik versiyonlar da mı sorun var diye bi soru düştü. cevaplarınızı bekliyorum
Lvnt_Asn bende 2.cd aldım hiç bir sorun yok ben direkt yükledim bi sorun yok cdcilere sorun aldıgınız
digimax yaw bu oyunu nasıl 4 cd yapıyorlar.. ben de de 2cd yaw:D oyunun program filese kurulmuş hali 1.9gb değil mi sizde yaw..
Lvnt_Asn ya pesi bende program ekle weya kaldır warya orda 1.087.000 mb olarak gösteri ne iş anlamadım yoksa bu oyun eksikmi ya:(
pine_boy Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza ya pesi bende program ekle weya kaldır warya orda 1.087.000 mb olarak gösteri ne iş anlamadım yoksa bu oyun eksikmi ya:( yok eksik filan deil bu 4 cdlik versiyonda bütün spikerler var 2 cdliklerde filan öbür spikerler yok sadece ingilizce var fark bu :hihi:
Lvnt_Asn olrumu abi en eksik yönü bence walla italyanca olcak söle accan dimi neyse simdilik bunla idare edelim