ersanmartin Arkadaşlar top yaması nası yapılıyo bilen var mı?bilen varsa lütfen cevap yazsın çünkü top yapmayı çok istiyorum cevap yazarsanız sevinirim
uylaaaa çok kolay önce bir top alçaksın o top üstünde degişikler yapıcaksın sonra top raptorlar var onun ile oyuna atıcaksın :)
ersanmartin Orjinal Mesajı Yazan: uylaaaa çok kolay önce bir top alçaksın o top üstünde degişikler yapıcaksın sonra top raptorlar var onun ile oyuna atıcaksın :) top raptor nee???
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: uylaaaa çok kolay önce bir top alçaksın o top üstünde degişikler yapıcaksın sonra top raptorlar var onun ile oyuna atıcaksın :) :D:D:D:D:D:D
Canbomgs top raptoru nerden bulabiliriz galiba biyerde vardı ama hatırlayamıyorum neresi olduğunu arıyorum bulamıyorum şu (gerçek adı bu) ball raptor u 2005 bulldum 06 nın yok 2005 inki 2006 uyarmı peki
Canbomgs dostum %99 da takıldı bende google da 3 gb ball center diye aradım buldum yardımların için sağol
Ardataskin ya ben ekleyemedim bu topları verdiğiniz programla biriniz detaylı resimlerle anlatabilirmi importlandı diyor fakat maça girdimi cıkmıo