e.c.i %100 türkçe çalışmalarına başladım ve daha kısa zamanda bitirmek için takım arkadaşları arıyorum ilgilenenler ; DkZ Studio http://rapidshare.de/files/7165574/DkZStudio_090__www.dekazeta.net_.rar.html ingilizce zayıf ise Eng-TR sözlük :D ile MSN den katılabilirler devilllmycry@hotmail.com
gostik ben olurum ama nasıl oldugunu bılmıyorum ama her turlu destege haazırım..msn gostik_erdogan@hotmail.com
ZoRo yaw bende cikti sandim ne bicim baslik attmissin yaww :p 100%100 turkce calismalari :D Deseydin bari .
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Bende bu gün itibari ile basladım. Baya da ilerledim. Neyse sana başarılar. tek başınamı yapacan ?