Geyiq Team arkadaşlar bir sorunum war bu goller belgelerime kaydoluyo fakat hepsinin ismi aynı buraya nasıl koyabilirim bir sürü gol kayıtlı
Peshayat Abi bende bi kactane guzel goller var onlari nasil gondercem size goller dat save game de?? yardim
anatolian amigo selamlar, bunlarda benim gollerim, avrupadan yani fransadan yaziyorum http://rapidshare.de/files/9987415/coup_franc_nihat_fenerbah_e.avi.html http://rapidshare.de/files/9980114/anelka_fener_retourn_.avi.html http://rapidshare.de/files/9979894/van_der_vart.avi.html http://rapidshare.de/files/9979669/makay_bayern_2.avi.html http://rapidshare.de/files/9979355/etoo.avi.html inshallah bunlari uçuncu haftaya kabul edersiniz, merak etmeyon bu videolarin boyu çok kuçuk mesela en buyuk video 3Mo'yi geçmez
Exvision Yarışma başladığı zaman sizden gollerinizi mail yoluyla göndermenizi istebiliriz..Onun için şimdiden buradan atmayın isterseniz :)
Peshayat arkadaslar baana bu gool yarismasinda yardimci olurmusunuz ben de katilmak istiyorum nasil napicam hic bi bilgim yok.......
Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Yarışmamız tekrar başlayınca geniş bilgi verilecektir.. ;) Yarışma Özel Mesaj Seçeneği Başladıkdan Sonra Başlıycaktır.. Exvision Kuralları Size Bildirecektir..