ya nolur yardım edin
ben de gol göndercem yeni yarışma için...
ama böle bi hata çıkıo:
C:Frapspes5 2005-11-06 19-10-33-12.avi adlı dosya, dosyayı yürütmek için gerekli codec bilgisayarınıza yüklü olmadığı için içeri aktarılamıyor. Codec'i daha önce yükleyip kurmayı denediyseniz, Windows Movie Maker'ı kapatıp yeniden başlatın, sonra dosyayı yeniden içeri aktarmayı deneyin.
Dosyayı windows media player la açmaya çalışırken:
Windows Media Player dosyayı çalamıyor. Dosyayı çalmak için gerekli olan bir veya daha fazla codec bulunamadı.
nolur yardım edin
sami yardım etmedi:mad:
bari siz edin
elimde süper gol var...