musty backdownsuz oynamaya alıştım bununla backdownu açınca baktım ki tuşu hiç kullanmıyorum kullanırsam da hep offensive faul yapıyorum ben de sildim programı :)
ultrAslan 06 J_KIDD5 oyunda takım seçerken hangi takımdansan o tarafa klavyeyi koyuyosun yaaaa işte turuncu renktekini seç üstüne tıkla ordaki "Generic" yazısını "PPJoy" yap olur çünkü aynı sorun bendede var dı böyle yapılıooooo ok.....
AvOr abi sana ne kadar teşekkür etsem az yani bu hareket olmadığı iiçin oyunu oynamıyodum çok sacmaydı yani bu hareketin oyunda olmaması. ama artık herşey daha guzel olacak :) çok saol
Prophet bi sorum bu programı yükleyince normal crossover lar olmuo sadece reverse yapabilioruz diğerlerini nasıl yapacağım