arkadaşlar geçen dün G.Antep - Ankaraspor maçındaydım ve maç serdar tatlı tarafından katledildi...gaziantep 2 kırmızı kart gördü kıritanın kırmızısı haklıydı belki onu tam göremedim ama faruk un kırmızı kartı ve penaltı saçma sapan yanlış bi karardı...penaltıyla alakası yok ve penaltı yüzünden adam da boşuna kırmızı gördü son golü göremedim çıkmıştım maçtan ama maç antepin hakkıydı iki kırmızıya kadar sonrasında zaten ankara güzel oynadı sayıca da üstün olduğundan ama 9 kişiyle gol attı antep helal olsun gerçi ben hangi takımı tutacağımı şaşırdım ankaralıyım ama:D:D:D:D
neyse asıl konuya gelelim...arkadaşlar dört büyüklerin maçlarında kıyamet kopuyor hakem hata yapınca ama neden bu maçı serdar tatlının katletmesine seyirci kalınıyor federasyon ve medya özen göstermeli bunlara yoksa gerçekten tüm anadolu kuluüplerinin hakları böle yenilecek bugün antep böle oldu yarın ankara olur diyarbakır olur vestel manisa olur denizli olur hakemlerin maç katletmesine son verilmeli...:,(