hector22 millet bana acilen fb nin bu seneki çubuklu forması lazım fifa 2005 için allah rızası için şu foruma biri cevap versin kafayı yiyecem
cgtyrn ben gönderiyim link:http://soccercenter.net/forum/konu/100891/Fenerbahce-2008-cubuklu-forma-Fifa-2005-icin- linkin içinde remibulup yükleye bilirsin:cool: