Merhaba. ekran kartim asus ati 9550, over clock lu 400/500 de çalişiyor. oyunu 1024*768 çözünürlük,yuksek kalitede oyunuyorum. oyun akici ama sahanın çimleri top bir oraya bir buraya gidip gelince titriyor. once monitorun tazelemesini 75 hz den 60 a indirdim olmadi sonra bide dikey senkronizasyonu kapattim. yine olmadi. baska ne yapabilirim omega radeon v2.6.53 sürücüsü kullaniyorum. 512 mb ram , AMD Sempron 1800 mhz işlemcim var. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.