ANTİfifa HOCA CİİDİ OLAMAZsın heralde :)) kuzu kuzu mu:))) nesee şaka dımı guzel trance ve techno trance lar varken dimi!!:)) şaka şaka?:)
sseba&lefter arkadaşım ses id lerini yazabilirmisin? örneğin maça giriş dosyasının id si kaç? yada ana menünün?
okan_fener ya usta ben waw ları adx e çevirir ken hata oluyoo neden acaba bide siz mp3 leri waw a çevirdiğinizde mb da ne gibi değişiklik oluyor cvp yazarsan sevinirim
amanbeus bende kafama göre yapıcam.umarım beğenirsiniz.yanlız kolaylık olsun diye bana bir kaç dosya ismi verirseniz daha iyi olur.mesela...ana menu müzik dosya ismi...oyuna giriş müzik ismi......fformation müzik dosyası ismi...highlights müzik dosyası ismi ....vs.
iboalp39 dostum eğer nero ile sesi wav a dönüştürürsen Kayıt seçeneklerini Mono 22000 bit yaparsın boyutu düşer ok...!
_Omer_ Orjinal Mesajı Yazan: ANTİfifa HOCA CİİDİ OLAMAZsın heralde :)) kuzu kuzu mu:))) nesee şaka dımı guzel trance ve techno trance lar varken dimi!!:)) şaka şaka?:) Saka deil istemessen indirmessin!
rapper abi şimdi screenshot la uğraşamam kusra bakma...:)...işte program kapatılacak falan dio...çevirmenin başında oluyo bu...neyse zaten arasıra oluyo bu nedense...mesela biraz önce tekrar açtım önceki çevirmediği şarkıyı çevirdi...:) yine de saolun
iboalp39 Winampta properties ( Seçeneklere ) gir orada Out put var onu Nullsoft Writer yazar ona tıkla hedef klasoru seç winamp ı aç istediğin müziği çal seçtiğin şarkı hedef klasörde wav formatında seni bekliyor olacak
rapper converter programlarıyla...dicem ama sende yok sanırım....inndir.com dan wav - mp3 converter die arat gelen sonuçlardan birini indir
theori http://pes4.edgegaming.com/editmusic.html music editleme ve daha bir çok şeyi editlemeyi öğrenmek için bir site...pes4 yazığına bakmayın dedikleri pes5 için de geçerli...
okan_fener arkadaşım ben mp3 bi converter prohramıyla waw çevirdim sonra adx çevirirken gönderme hatası veriyooo acaba sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim
rapper Orjinal Mesajı Yazan: okan_fener arkadaşım ben mp3 bi converter prohramıyla waw çevirdim sonra adx çevirirken gönderme hatası veriyooo acaba sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim ewt aynen ben de converterle çevirdim çoğu kez hata verdi
iboalp39 Arkadaşlar ses kanallarında bir problem vardır alttaki seçenekler default olacak ayarlarla oynamazsanız bir problem olmaz