**BEŞİKTAŞ ESKİ TEKNİK DİREKTÖRÜ RIZA ÇALIMBAY, KENDİSİNİ ELEŞTİREN TIGANA İÇİN, "GELİR GELMEZ BAŞARISIZLIĞA KILIF BULDU" DEDİ.**
Tigana'nın "Bu takınm iyi çalışmamış" açıklamasına anlam veremediğini belirten Rıza Çalımbay, "Ben görevi bırakırken Beşiktaş en iyi kondisyona sahip takımdı. Geçen sene Denizlispor'u 9 kişiyle yenerken bu takamın başında ben vardım. Tigana göreve başarısızlığa kılıf arama çabasına girdi. Aslında yorum yapmama bile gerek yok. Tigana benim zamanımda Beşiktaş'ın nasıl futbol oynadığını otoritelere sorabilir" dedi.