Black God Maç bugün saat 18 de yani futbol maçımızdan sonra rahatlıkla gelebiliriz Gelmek isteyen scn li arkadaşlar ı bekleriz , Ben orda olucam üzerimde soccercenter t shirti olcak görüşebiliriz Bileti dert etmeyin bi yolunu buluruz