S n i p e r http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55362 Açık ve sade bir şekilde anlatılmış bu linkte...
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_ Evet acik ve sade bir sekilde anlatilmisda Olmuyor arkadasim tam olarak neyini yapamadın kardeşim söle açıklim :rolleye3:
_Omer_ O konuya yazdim kardes son sayfada http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55362&page=7
musty Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_ O konuya yazdim kardes son sayfada http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55362&page=7 sen daha ilk aşamayı yapamamışsın kardeş ondan sonra da olmuyor yapılmıyor diyosun ilginç valla :confused:
_Omer_ Yaw kardes Import ettim Formayi o .bin uzantili dosyalarida ettim Simdide Oyun Acilmiyor Atiyor Oyundan Ne yapmaliyim yardim et pls