yuri12 Ya kardeşim adam resmen ceza sahasının dışında elle tutuyo bizim hakemde uyuyo:,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(
black wings Goruntuler ıcın baya ugrasmıssın ama sadece futbol degıl her oyunda oluyor boyle hatalar hıc olmasa tabı guzel ama yapacak bır sey yok. Bende de az evvel Fear ı oynarken vurdugum adam korıdorun ortasında asılı kaldı altında egılerek gecmek zorunda kaldım:sly: Gercı EA oyun tanıtımlarında hakem hatalarından bahsetmıstı ama bu da cok belli, benı esas gulduren sey kalecılerın degaj atarken ceza sahasının senın goruntulerınden cok daha fazla one cıkıp topu oyuna sokması buda yıllardır her serıde mevcut. Ama ne yapalım oynuyoruz ıste ...oyle veya boyle...
Canbomgs Benim başımada geldi aynısı ayrıca direğin yanından geçti top gol verdi ve kaleci içerde tutdu hakem gol vermedi ama o kadar olucak tabi...