DON VİTO Ewet arkadaşlar pes 5'te ilginç bir olay yaşadım.Screenleri koydum sizlerden yorum bekliom acaba top çizgiyi geçti mi geçmedi mi?:( çaresiz kaldım bu pozisyonda.Alın resimler altta bir de siz yorumlayın
Ardataskin top ciginin yarısını falan gecmiş cünkü bende de böle oluyo gol olması için %100'ünün gecmesi lazım
m0K0k0 agalar geçti ya da geçmedi sonunda bilgisayar ne verdiyse o olur boşuna yorum yapmaya gerek yokk yalan mı :D
skymoon DON VİTO benim bildiğim futbol kurallarında topun tamamen çizgiyi geçmesi lasım gol olması için eğer sen gol olmadı die yakınıosan gol deil o hiç üzülme yani apaçık da ortada geçmediği pozisyonu da güsel yakalamışsın tam çizgiden helal
aykutkaratas buna benzer pozisyonlar arasıra banada oluyo ama gol verilmiyo top ağlara gitmeden gol yokk:)
okan_fener bence bu iki kere gol :) şaka şaka bence gol ama oyunda buna benzer çok pozisyon oluyooo ama gol verilmiyo anlıyacağın bana göre gol konami ye göre değill
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: Ardataskin nie gereksiz yere konu acıyosunuz anlamıom fotolardan görünüyor top çizgiyi gecmemiş!! arkadas haklı ya bize ne dimi git baska birine sor hakem bul ona sor gereksi konu ya:p :p :D :D :D
salihbertan abi topun çizgiyle falan hiçbir alakası kalmamış olmalı solum bende de çok oluyor da kardeş hiç mi hakem hatası olmaz