Hasansas1905 merhaba arkadaşlar. dün gece izledim bu programı.sanatçıları kıyaslıyolar.Bana acayip saçma geldi bide sizin görüşlerinizi alıyım dedim
Shevchenko Evet bende gördüm altta sitelerin adresi geçiyo yanındada Özcan mı Mahsun mu? diye salakça bi anketin cevapları vardı sitelerde sanatçıları kıyaslıyolar tam izlemedim bide bunları programda tartışıyolar saçma sapan bi program işte