arkadaslar pes5 i aldım we gercekten oyunu sewdim ya manyak bi oyun desem yeridir oyunda ki su özellikler cok hosuma gitti
1-kar yagması(ayrı bir zewk weriyor)ayrıca admaların agzından buhar cıkıo
2-hakem karını cıkarttı sonrada cebinden kalem cıkartıp adını yazdı(tam bi gerceklik sembolü)
3-top korner bayragına carptı geri döndü
4-kendiöm master lig actım we sahaya cıkarken o taraftarların pankart acması kamera acısı golden sonra taraftarların sewinci felan harika olmus
5-bazı futbolcuların içinde bogazlı hırka iste bisey war
6-anelka manyak kosuyo acaip goller atıom ismi anelka olmasada o anelka
7-hakem felanda hiç öel hersey faul werdimomu meyersem güzel oynadınmı
walla cok begendim en yeni özellkiler bunlar gördügüm sizlerde baska bunlardan baska yeni özellikler gördüyseniz paylasın arkadaslar