yigit1907 arkadaslar siz hiç fm 2006 da karlı havada maç yaptınız mı ben sıf bu soru için rusya ligini açtım ama 1 sene oynamama ragmen hiç karlı havada maç yapmadım. Acaba karlı hava kaldırıldı mı??
nuso 2005 shaktarla yapmıstım 3-2 yendim 2 oyuncum sakanlandıydı zannedersem rusya ligindeki takımların hepsınde toprak altı ısnıma sistemi oldugu icin olabilir
Battousai olmazmııııı :D:D:D:D İşte birkaç saat önceki 2 maçımdan görüntüler...Kayserinin soğuk havaları.Erciyes'in karlarından görüntüler :D