Kerım arkadasım cevap verırsen sevınırım ben de mı problem var bılmıyorum ama kıck off ekranında TSL den takım secerken veya mactan oncekı son ekranda takım dızılıslerını ayarlarken ust bolumde takımın hangı ulkeden ve federasyondan dan oldugunu belırtır logo ısım vs bende yok tabı dıger ulke logo ve armaları mevcut o bolumde bır bosluk ve fıle not found ıdı sanırım bır yazı mevcut bu normal mı yada ben mı bır seylerı yanlıs yaptım. Tesekkurler...