Ya arkadaşlar bendemi bi terslik var anlamadım adam topa ilk çıkan kick-off oyunlarındaki gibi vuruyor yani hiçbi gerçekçilik göremiyorum.Gerilipte topa vuran oldumu hiç? şöyle gerçekteki gibi falan vuran oldumu hiç? Sanki topa gelipte pas atar gibi vuruyo yani hiç gerçekçi bulmadım ben.Bide falso nasıl veriliyo?yada veriliyomu:D