arkadaşım aslında taktik o kadar da önemli değil bence..takımına iyi futbolcular alabilirsen ve mevkilere uydurabilirsen takım süper gidiyor.ben bjk'deyim.bir sürü taktik indirdim bu siteden ve diğerlerinden.hepsi yedekte duruyor.takıma göre birini uyguluyorum.asıl taktiğim 4-4-2.kadromu kalabalık tutup her mevkiye birer alternatif bulunduruyorum.ve futbolcularım çok iyi.simon vukcevic,alexandr kerzhakov,deniz baykara,okan koç,ibrahim akın,fatih tekke,pazzini....bunlar takımı taşıyor.