arkadaslar pes5 i aldım we gercekten oyunu sewdim ya manyak bi oyun desem yeridir oyunda ki su özellikler cok hosuma gitti
1-kar yagması(ayrı bir zewk weriyor)ayrıca admaların agzından buhar cıkıo
2-hakem karını cıkarttı sonrada cebinden kalem cıkartıp adını yazdı(tam bi gerceklik sembolü)
3-top korner bayragına carptı geri döndü
4-kendiöe master lig actım we shaya gıkarken o taraftarların pankart acması kamera acısı golden sonra taraftarların sewinci felan harika olmus
5-bazı futbolcuların içinde bogazlı hırka iste bisey war
6-anelka manyak kosuyo acaip goller atıom ismi anelka olmasada o anelka
ya bu özellikler beni oyunu sewmeye tesvik etti neden daha önce yapmamıslarki neyse kazanın neresinden dönülürse kardır(ya sapkayı bulamadım kar oldu):p :D