LAN'da 2 kişi oynayacaksanız, 2 orjinal oyun almanız şart ve maçtan önce mutlaka Konami lobby'ye bağlanıyorsunuz. internete çıkmadan ve konami serverlarına bağlanmadan LAN'da oynamanız mümkün değil. aynı şekilde 2 orjinal oyununuz olsa bile internet çıkışı olmayan 2 bilgisayarı birbirine bağlayarak oynamanız mümkün değil. millet bunun için Konami'yi eleştiriyor. konunun korsan oyunla alakası yok.