bandobras ya bana bir yardımcı olursanız..öztürkün bir şarkısı var güneş sensiz doğacak diye ve 2 hafta var arıyorum bulamadım bir yardım edersanız...çok sevinirim.. her şeyi denedim kazaa imesh emule
ismet_nash üsteki sabit konuları görmedin mi ordan yardım alabilirdin yeni konuya gerek yoktu biraz daha dikkatli olalım yaw birde cambaz a sor o bilir :p :D