arkadaş motorola almada ne alırsna al. ben 1,5 yıl önce almıştım bir motorola v220 bin pişman oldum adamların türkiyedeki müşteri hizmetlerini aradım bir hafta fln kimse açmadı telefonu :mad: bence nokia 6600 alabilirsin yada biraz daha para ekjleyebilirsen 7610 alabilrsin.