Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: Steven_Gerrard downing , moutinho , pazzini , ochoa , akinfeev aklıma bunlar geldi şuan.. Böyle bir konuyu kaçırsan şaşırırdım. Oyunda en çok taktığın şey Wonderkid. :D
Carrusca_16 Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Böyle bir konuyu kaçırsan şaşırırdım. Oyunda en çok taktığın şey Wonderkid. :D HeHe :D :D :D
bjkfan Orjinal Mesajı Yazan: arastapulas carlos tevez emin misin? çünkü wonderkid 20 yaş altındaki futbolcular için kullanılan bir description sadece. 20yi doldurdukları zaman onun yerine başka bir şey yazıyor ve tevez oyun başlarken 21 yaşında. ben mi yanlış biliyorum acaba?
Frostmourne Adı geçenlerden sadece Kompany, Bojinov, Rooney, C.Ronaldo, Moutinho, Pazzini ve Akinfeev wonderkid gözüküyor. oyundan oyuna değişiyor mu ki
Pentagram_15 Bazen bazı oyuncular wonderkid gözükmeyebiliyor. Ama alıp biraz oynattığınızda tekrar wonderkid yazar büyük ihtimal.
arastapulas Orjinal Mesajı Yazan: bjkfan emin misin? çünkü wonderkid 20 yaş altındaki futbolcular için kullanılan bir description sadece. 20yi doldurdukları zaman onun yerine başka bir şey yazıyor ve tevez oyun başlarken 21 yaşında. ben mi yanlış biliyorum acaba? haklı olabilirsin şu an hatırlamıyorum ama adam müthiş ya. bende cm4 teki todorov tadını fm 2005 ve 2006 a veren tek adam bu oldu.
gereksiz Orjinal Mesajı Yazan: arastapulas haklı olabilirsin şu an hatırlamıyorum ama adam müthiş ya. bende cm4 teki todorov tadını fm 2005 ve 2006 a veren tek adam bu oldu. tabi alabilrsen ben fenerle 10milyon poundan fazla bi para telkif etmiştim ancak kabul olmuştu ama galiba kontratı kabul etmemişti, todorov bi başkaydı 1 milyon pounda alıp worldclass yapıyodn
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: bjkfan emin misin? çünkü wonderkid 20 yaş altındaki futbolcular için kullanılan bir description sadece. 20yi doldurdukları zaman onun yerine başka bir şey yazıyor ve tevez oyun başlarken 21 yaşında. ben mi yanlış biliyorum acaba? doğru biliyosun
Pentagram_15 Haha, hehe, ya alemsin ne diyeyim. Ben usandım ara verdim. Ben sana wonderkid söyleyem kasabın oğlu felaket koşuyor kerata. Selva adıda.
oSa Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Haha, hehe, ya alemsin ne diyeyim. Ben usandım ara verdim. Ben sana wonderkid söyleyem kasabın oğlu felaket koşuyor kerata. Selva adıda. ondan wonderkid değil olsa olsa butcherkid olur :D Adam 29 yaşında ya, anca bi dünya kupası daha görür (bu gidişle o da tvde ancak) :D