Riazor Arkadaslar bu Fifa 06 yamalarinin hicbiri bende calismiyor.Bir türlü anlayamadim bu isi. FB, BJK taraftar sesleri olsun, TSL Ligi olsun, Stadlar olsun. Indiriyorum ve yüklüyorum ama oyunda yenilikleri bulamiyorum. Neden acaba? Oyunun orijinal yada kopya olmasi bir sorun teskil edermi? Benim oyunum orijinal.
Gökhan Mesele TSL Yamasını Yükledin Dİyelim Maç Seçeneklerine Girdin Orda Türkiye ligi yok mu ? Sorunlarını biraz daha açarsan Yardımcı olmaya çalışırız
Gökhan Peki Oyunun Kurulu OLduğu Dizin falan nasıl Öğreneğin C:Program FilesEA SPORTSFIFA 06 yada fifa 06 klasörünün içi
Riazor Yükledigim yamalarin hepsini sildim ve yeniden yükledim. Simdi de hata atiyor. Sükrü Saracoglu stadini yüklemek istedigim de ,,No files were found to be processed´´ diyor. Fathbuilder de ,,Run time error, Subscript out of range´´ hatasini veriyor.
Fatih_HaN evet ark yaa aynı şey benim bil. oluyor bende anlamadım.hemde her yamada oluyor!!lütfen birisi bize yardım etsin
Riazor Bu problemin sadece bende oldugunu zannediyordum ama bir baskasinda da varmis. Beyler bize yardimci olacak birisi yokmu?
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: Riazor Yükledigim yamalarin hepsini sildim ve yeniden yükledim. Simdi de hata atiyor. Sükrü Saracoglu stadini yüklemek istedigim de ,,No files were found to be processed´´ diyor. Fathbuilder de ,,Run time error, Subscript out of range´´ hatasini veriyor. Bende TSL grafik paketini yüklemiştim Virüs programı hata verdi.. Sonra uninstall yapmaya çalışırken Fathbuilder olmadıı için yapamadııını söledi bu yüzden indirdim fathbuilder'e ve tekrar yükledim rahatlıkla oynamaya başladım;)
kr_davut ya bende TSL yamasını yükledim fener ve galatadan başka diğer takımların isimleri görünmüyor sizde de durum bu şekildeyse bu yamada sorun vardır bence
Riazor Keske bir Fener, Galata görünse! Bende hic biri yok! Yamalarin hicbiri calismiyor bende! Burada da kimse yardimci olamiyacak galiba :,(
ERENN ya arkadaslar bna yardımcı olun rapidshare den hic bisi anlamıommm msn fenersavar_1905@hotmail.com
usta arkadaşlar başka yama yüklediyseniz(4 büyükler gibi) öncesinde sonrasında bazı takımların ismi gözükmez