Orjinal Mesajı Yazan: SoniC
Bu takım avrupa ve derbi maçları haricinde yenilmez ben bunu anladım.ilk yarı 3-0 yenik kapatsa,2.yarı 3-4 yapar emin olun.(Şaka falanda değil!)
Futbol skora yansımadı diyorum,başka bişey demiyorum...
Sen başka maç seyretmiş olmalısın.Futbol skora yansımadı.' Doğru söylüyorsun. yansısaydı maçı Fenerin 7-3 felan kazanması lazımdı.Tek tek sayayımmı karşı karşıya kaçan 2 pozisyon , direkten dönen 1 pozisyon bunun dışında en az 4-5 gol pozisyonu var.buna karşın ,Sivasın karambolden kaçırdığı 1-2 pozisyonu var.15 .dakikadan sonra oyunun kontrolü Fenerde.Topu çeviren pas yapan Fenerbahçe.Topla oynamada ornlar yüzde 60 a 40 civarı.eeee daha sayayımmı?
Bunun dışında Sivasın 2.golüne ofsayt diyenler yanılıyorlar.Kesinlikle ofsaytla uzaktan yakından ilgisi yok.Buz gibi gol.