Geyiq Team maç pazar günü sivasta oynanacak maç hakkında yorumları buraya yazalm ben hem bir galatasaraylı hemde sivaslı olarak sivas'ın puan koparıcağını düşnüyorum :)
SuperBamm lorant bizi tanıdığını söylüyor ama onun zamanından bir rüştü kaldı bir de sanıyorum ümit :) bizim kadromuz daha kaliteli. alırız 3-1
Dabulu sivasspor bu yıl gerçekten çok iyi. bence özellikle forvetlerinde ki ANDERSON a dikkat etmeleri lazım ben bu adamı çok beğeniyorum. FB nin işi bu hafta zor bence maç 2-2 bitebilir...