_gunes_ abi stadı indirdim stad süper ancak bi yanlışlık yapmışın paketin içine yanlışlıkla bibidibabidibu_babidibu nun yaptığı son ümit karan faceyide eklemişsin ;)
bibidibabidibu_babidibu abi stat super yani harika... ama bide benim faceninreklamini yapmissin ya tam güsl olmus :p :D :D saka bi yana abi onun icine benim umit karan face karismis :D :D
musty ps2 kafede editlenmiş we9 oynamıştım orda çok beğendiğim bi stad aynı ona benzemiş gerçekten güzel
"nightwolf" Yorumlar için saolun.Şimdi Ali Samiyen stadı ustunde cok ii bi calısma var yine cok az kaldı vercem bugun Face konusunu hiç sormayın ya içine karısmıs bi...... nin face i galiba adını yazamam şimdi uzun aklımda deil.o da ole kaynasın arada
bibidibabidibu_babidibu abi yine harika olmus ama stat isminide edit leseydin keske ama sata super... :)
behlulkiryolcu ya bu stad başka stadın üstüne oyunun orjinal atatürk olimpiyat stadının isimlerini verebilirmisiniz yada onun üstüne link verin olurmu ¿
"nightwolf" oyunda orjinal ataturk stadı yoktur.Bu stad tabiki baska stad ustune olacaktır cunku oyunda bole bi stad yoktur buna sadece ataturk olimpiyat stadının benzeri denilebilir.Stad editlememizin sebebi ya oyundaki orjinal stdı gerceğine uygun hale getirmek; Ya da oyunda orjinali olmayan bi stadı gercekteki bi stada benzetmek ve kullanıcının o stada yakın bi stadda oynamasını sağlamak.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: "nightwolf" ALİ SAMİYEN STADI DOWNLOAD ALİ SAMİ YEN sami yende o gs store yazılarının olduğu yerde kırmızı taban üzerine avea logosu olcak onu düzeltirsen sevinirim
"nightwolf" Artık calısmalara hız gelio uzun bi aradan sonra cok ii projeler var yeni stad olarak ama oncelikle bi stamford bridge diyelim screenshot:
sseba&lefter kardeş bu stamford bridge oyunda vardı ya. Başka bir stadı mı editledin. Neden harcadın ki başka bi stadı?
"nightwolf" aynı stad ustune farkı deil farklı demedimki ben Bu oyundaki stamford bridge ustune edit .;)
emresiz Link nerde ? ne zaman yayınlayacaksın? Ayrıca senden diğer stadlar için de edit bekliyoruz.Çimler biraz daha gerçekçi olsa iyi olur.Kolaylıklar dileriz.