**BEŞİKTAŞ ESKİ TEKNİK DİREKTÖRÜ RIZA ÇALIMBAY, SERT ÇIKTI; "KİMSE NANKÖRLÜK ETMESİN."**
Maraton.com.tr'ye özel açıklamalar yapan Çalımbay, Sergen Yalçın'la konuştuğunu vurgulayarak, "Bana söylediğine göre benim hakkımda olumsuz konuşmamış. Yanlış anlaşıldığını ifade etti. Eğer böyleyse mesele yok ama gerçekten beni suçlayıcı açıklamalar yaptıysa onu kınıyorum. Ayıplıyorum. Kimse nankörlük yapmasın. Bana söylediği gibi yanlış anlaşıldıysa televizyonlara çıkıp bunu herkese açıklasın.."dedi. Geçen sezon Beşiktaş yönetiminin Sergen'i gönderme kararı aldığını ifade eden Çalımbay, yıldız futbolcunun yeteneklerine güvendiği için onun yanında yer aldığını ve gönderilmesini önlediğini belirtti... Rıza hoca şöyle devam etti: "Sergen çoy yetenekli bir futbolcu. İyi olduğu zaman tek başına bir takım. Bunu bildiğim için ona şans verdim. Gönderilmesini önledim. Maç başına 65 milyar alıyordu ve ben onu oynattığım her maçta baskı görüyordum! Eğer Sergen benim hatalı olduğumu söylüyorsa bu anlamda kabul ederim. Tek hatam ona sahip çıkmaktı diyebilirim." Beşiktaş'a 30'a yakın maça çıktığını ve geçen sezon bir, bu sezon üç olmak üzere toplam dört yenilgi aldıklarının altını çizen Rıza Çalımbay, bu gerçeğin gözardı edildiğini söyledi. Del Bosque'nin dahi her şey bittikten sonra gönderildiğini vurgulayan ünlü teknik adam, kendisine bu şansın tanınmadığını ifade ederek, "Avrupa'da yolumuza devam ediyorduk, ligde bile her şey bitmemişti ama Del Bosque'ye gösterilen sabır bize gösterilmedi. Malmö'de istifamızı sunduk, yönetim arkamızda olduğunu söyledi. Onlara güvenip yola devam ederken yarı yolda kaldık. Beşiktaş'ta başarısız olduğumuzu söyleyenler nankörlük ediyor. Beşiktaş şu anda Avrupa'da yarışmaya ediyorsa biz iki takımı elediğimiz için edebiliyor. Bizler kesinlikle başarısız değildik. Tersini söyleyen nankördür." şeklinde sözlerini tamamladı...