**BEŞİKTAŞ ESKİ TEKNİK DİREKTÖRÜ VICENTE DEL BOSQUE, İSPANYOL MEDYASINA YAPTIĞI AÇIKLAMADA BEŞİKTAŞ YÖNETİMİ'Nİ ELEŞTİRDİ**
Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Del Bosque, ayrıldıktan sonra sözleşmesinden dolayı halen kulüple problemli olduğunu ve konunun FİFA'ya intikal edildiğini söyledi. Parasının mutlak suretle alacağını belirten İspanyol teknik adam, "Beşiktaş, sözleşmemi feshedip paramı ödemek istemiyor. Carew'i 8 milyon avroya sattılar ve birçok yatırım yaptılar. Benim de paramı ödeyecekler" diye konuştu.