Orjinal Mesajı Yazan: KiNG
evet şu an itibari ile yamayı tamamlamış bulunuyorum.Gerçekten harika bir yama olmuş.Formalar falan kayıyor diyen arkadaşlar sadece yaanın fix bölümünü yüklemişler.Dediğim gibi yamanın orjinali 873 mb rarlı.Rardan çıkınca 913 mb oluyor.Neredeyse 1gb.Ama oyunu baştan aşağı yenilemişler.FB,BJK ve GS takımlarını ve faceleri de yapmışlar.Gerçekten tam anlamıyla süper bir yama ama tabiki 873 mb boyutundaki bir dosyayı indirmekte hiç kolay değil.Deneyenler pişman olmayacaktır bundan eminim
patch i bugun bende indirdim 7 part olarak ve kurdum.
gercekten guzel yapmislar.
yanliz ben söyle farkliliklar ve sorunlar var..
Patch bende rardan ciktiktan sonra exe dosyasi 897 MB oldu (acb indirdigim parcalardan eksik mi var? :rolleye3: )
Oyunda edit modunda iken örnegin R.Madrid i edit yapmak icin sectigimde oyundan cikiyor..
birde son olarak takimlarin mesela -bjk- forma editlerinde rakamlarin ve harflerin sekil veya renklerinde degisiklik yapamiyoruz.!
bunlar benden yüklemeden kaynaklanan bir sorun mu yoksa patch in eksiklerimi ..
biraz uzun yazdik ama k.bakmayin..:o