Factor Arkadaşlar nba06 da çok büyük bir hatayla karşılaştım.Periotların son saniyelerinde yapılan atışlarda süre bittiği halde hakem sayıyı geçerli sayıyıor.mesela 1 saniye kala rakip takım şutunu kullanıyor ve çemberden dönüyor rakip oyuncu ribaundu alıp turnikeyi bırakıyor tabi bu arada zaman top daha çemberden dönmeden bitiyor ama hakem basketi geçerli sayıyor.aynı şekilde süre bittikten sonra atış kullanındıktan sonrada olan basketleri geçerli sayıyor ve bu yanlışlık sadece rakip takıma uygulanıyor.ben 0.2 saniye kala attığım basketi hakem saymadı.bunu ilk farkettiğimde fazla önemsemedim ama birkaçkez olunca araştımaya başladım replayden kontrol ederek onay verdim. bu hata çok sinirime gitti.nba live 2006 ya yakışmayan bir hata
MateJa aynen benim daha ilk maçımda karşılaşmıştım bu hatayla. hersereferinde de sayılıyodu. ama nedense şu sıralar öle olmuyor. normale döndü hiç bi anlam veremedim valla
Brooklyn_Nets goruntu de öle hata wr da sayı sayılmıyor ordaa.. Brz sayılara dikkat edersnz görürsnzz..
Eagle-Eye olabilir böyle bir hata varsa da hiç anormal karşılamadım. koşarken pas atma yapmışlar mesela yan tarafa pas atsın diye yön tuşuna basıyorum oyuncu koşarak pas atıcam diye out of bounds oluyor.. bu tarz şeyler de normal
m0K0k0 hakem eliyle sayıyı veriyor ama biraz dikkat edince sayılara bakın değişmiyor biraz dikkatt...:cool:
kamil07 Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker hakem eliyle sayıyı veriyor ama biraz dikkat edince sayılara bakın değişmiyor biraz dikkatt...:cool: +1 sayıda değişiklik olmuor
rapper ewt aynen sayıda değişiklik olmuyor bende de çok oldu bu hatta bazen kendim atıp seviniodum ama....
Alikevicius bende farkettim onu ama sayı olmuyor. Yinede bana göre hata sayı olmasada. Çünkü hakem kabul ediyom diyo. Ayrıca ben hakemin iptal ettiği basketde görmedim:D
thetekin ne diosunuz yaa, ben topu oyunu soktuktan sonra period bitmiş olmasına rağmen gidip topu smaçlıyorum kamera geriye doğru giderken, hakem de çat sayıyıo..
rapper biz de onu diorz arkadaşım dikkat edersen verilmiş gözüküyo ama sayı yazılmıo skora hayret bişi bi de ne diosunuz dio...
komikaze haklısınız bendede olmuştu arkadaşla online oynuyoduk süre doldu wade smaçladı hakem saydı.monitörü kırcaktım az kalsın
tolgatmac vallah siz diyene kadar hiç dikkat etmemiştim.Ama bugün dikkatli baktığımda hakem sayıyı veriyo ama skora sayı geçmiyo.