46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: beko1992 Abi fifa da forma nasıl yapılıyor ben biraz çaylağımda bilenler lütfen yazabilir mi ? umarım usta forma yapımcısı ailton sana anlatır:D
Canbomgs Dostum fifa 2006 bölümünde sanırım 3 sayfa yada 4 adriano anlatımı var ailtondanda başka sitelerden nasıl forma yürütülür onu öğrenirsin ok