öncelikle ben pes 5 de demo daki seyircinin bağırışlarını rakip takıma atağa kalkarken ıslıklamalarına pes 5 full de bir türlü rastlayamadım..şöyleki pes 5 demoyu oynadığım zaman seyirci kalitesi var dı sanki mesela gol attıktan sonra taraftarın sevinmesi rakip takım atağa klakıtığı zaman ev sahibi takımın taraftarlar müthiş bir uğultu yaratıordu müthiş diyorum çünkü buna pes 5 de hiç rastlamadım...bir başka örnek pes 5 demo oynarken gol attığım zaman tarartarlarda çok güzel gol sevinci yaşanıyodu.. fakat demoda rastladığım bu tararftar sevinçlerine ıslıklarına hiç rastlamadım sorunda burda zaten.....niye böle olduğunu anlayamıyorum bir türlü şu an pes 5 full oyunda taraftarlar ruh gibi bazen düşünüyorum bu birtek banamı böle olyuor diye bazen g.saray ile oynadığım zaman türkiye sesleri duyuyorum nadiren...belki oyun hatalı kurulmuştur dedim nolur nolmaz diye sildim bir daha yükledim..yine düzelmedi yani aynı kaldı.:,( yani uzun lafın kısası benim pes 5 demoıda karşılaştığım taraftar sevinçleri gol olunca bağırışları stadları inleten ısklıkları:)inleten diyorum çünkü ulağa çok güzel geliyodu bu ıslık sesi:) bunların hiç birini ben pes 5 te görmedim
olmuyo böle bişe gol olunca taraftar bağırmıyo bile pes 5 demodaki gibi ...bunun nedeni nedir niye böle oluyoo..yada benden başka kimsede olmuyomu bu taraftar olayı...bende mi var tek bu sorun...???????varmı bunu çözecek birisi????bana yardım edecek birileri ?