Geçen seneki bir öğretmenimden müthiş bir espiri :
**Öğretmen**- Barış, senin aslında birde "Savaş" adında kardeşin olacaktı...
**Ben**- *(şoktayım, acaba devamını getirecek mi yoksa bu kadar mıydı diye düşünüyorum) Eee... Şey.... Ee.. (en sonunda mecburuyetten)* Ehihihi...
Sonradan çok düşündüm. Ama "hoca nasıl böyle bir espiri yapmayı dener, espiri bunun neresindedir, o espiriyi yaptıktan sonra bizden nasıl bir tepki bekliyorsun hocam" tarzındaki sorularıma bir türlü yanıt bulamadım.
:p