arkadaşlar hepimiz çok güzel yamalar ile pes5'i güzelleştiriyoruz ama bir şey varki ps2 onadığımız oyun kalitesi pc'de yok yani o keyfi alamıyoruz. Dolaysıyla bende pes5 orjinal dvd'sini alıp iso'sunu bilgisyarıma yükledim. bundan sonra DKZ studio ile yamaları yükledim. Sonra iso'yu dvd kaydettim. Sorun şu ps2 DVD tanımıyor. Bu sorunu çüzümleyebilen arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olsunlar. böylelikle ps2'deki pes5'i istediğimiz seseeri, formaları. suratları. stadlar vs yamalayarak daha keyifli bir pes5 oynayabiliriz...