RoadMonster Adminler ve Mod lar silebilir ama açılmıo msn lütfen cvp yazarmısınız? Sizi kaydedemedik die yazıo
RoadMonster ben 7.5 kullanıom şimdi 7.0 yüklcem sorun dwm ederse ben bilgisayarı camdan aşağı atarım :D
ismet_nash ahan bende daha yeni yükledim 7.5 i acaba 7.0 ların hepsinde mi var yoksa sorun sizdemi 7.5 çalışıyor şuan konuşuyorum
RoadMonster Bayram nedeniyle hatlar kilitlenmiş olmasın bayramlarda hep konuşurlar ya yakınlarımız. ondandır belki:S
cracks valla şu adna serkan abimin pcsindeyim.onda kaspersky antihacker var bu yüzden engellio.girdim bi sürü ayar yaptım.msn messenger'ı allow ettim güvenlii low yaptım protları allow ettim yine olmadı...
RoadMonster Ben dedimya hatlar kilitlenmiştir akşama bakarız bi bide bana link versenize msn 7.0 ın inndir.com çalışmıyo
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: RoadMonster Ben dedimya hatlar kilitlenmiştir akşama bakarız bi bide bana link versenize msn 7.0 ın inndir.com çalışmıyo http://g.msn.com/7MEEN_US/EN/INSTALL_MSN_MESSENGER_DL.EXE
Gökhan Valla bende de vardı kafayı yiycektim böle durumlarda giremeyenler www.e-messenger.net adresinden girebilirler