bu mac fenerbahce-bayern munich arasında sampiyonlar ligi finalinde gecmiştir.
fb 1-0 bayern dk:12 gilardinho
fb 2-0 bayern dk:14 gilardinho
fb 3-0 bayern dk:18 gilardinho
fb 4-0 bayern dk:27 adriano
fb 5-0 bayern dk:30 gilardinho
ilk yarı bu skorla bitiyor tabi ben artık macı canta da keklik olarak görüyorum güle oynaya 2. yarıya baslıyorum
dk:49 önder turacı ceza sahasında podolski yi düşürüyor ve kırmızı kart görüyor(zaten beni bitiren an)
fb 5-1 bayern dk:51 ballack(p.)
fb 5-2 bayern dk:67 ballack
fb 5-3 bayern dk:73 schweinsteiger
fb 5-4 bayern dk:81 ballack
fb 5-5 bayern dk:88 podolski
ve 90 dk bu skorla bitiyor ve mac uzatmalara gidiyor
fb 5-6 bayern dk:101 ballack
fb 5-7 bayern dk:103 salihamidzic
fb 5-8 bayern dk:105 salihamidzic
fb 5-9 bayern dk:112 chevanton
fb 5-10 bayern dk:117 chevanton
ve 120 dk nın sonunda gülen taraf bayern oluyor ben ise hem 10 tane yemenin hem de sampiyonlar ligi kupasını kaybetmenin üzüntüsüyle yıkılıyorum vay be yazarken bile duygulandım. rapidishe dosya yüklemeyi bilmiyorum bilseydim macı kaydettim eklerdim
Sen ya bjk'li ya da gs'li sin ;);)
Warsa ss koy görek.
al arkadasım sana ss
http://img131.imageshack.us/my.php?image=fbfcbayernbt2.png
simdi inandın mı?:)