Bu söyleediin şey Pes 5 için mi ? Bende PES 6 var yamaları kitserverle kurdum. maça girerken forma seçme yerinde herşey tam gözüküyo bir sorun falan olmuyo maça girince gs nin formadaki amblem biribirine girmiş avea yazısı şort ta yazıo napçam bjk fb nin formalarda karışmış siyah çıkıyo biri üfff
LÜTFEN CEVAP PLS
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BİLMEYENE DUYURULUR : PES 3 = 2003-2004 Sezonu -------> FIFA 2004 e Karşılık (PES 3=FIFA 04
: PES 4 = 2004-2005 Sezonu -------> FIFA 2005 e Karşılık (PES 4=FIFA 05
: PES 5 = 2005-2006 Sezonu -------> FIFA 2006ya Karşılık (PES 5=FIFA 06
: PES 6 = 2006-2007 Sezonu -------> FIFA 2007ye Karşılık (PES 6=FIFA 07
: Ama PES 2007'ye PES 7 demeyin ! !