Orjinal Mesajı Yazan: _Omer_
ya import etmeyi basardim bu seferde oyunu acmiyor oyundan atiyor direk yardim edin yaw :(
ilk sayfada yazanları doğru yaptıysan böle bi sorun olmaması lazım
ama olmuyosa da zorlama yeni kitserver ı bekle
kitserveri setup yaptığın yerden sil normal oyna oyunu :)