gfbkutay ya beyler anlamadıgım su kitserwer ı nasıl calıstırcaz ya delircem tıklıyorum içinde setup exe war onuda acıyorum install war orda ama tıklamıyo neden oyle nereye atıcaz tam olarak yazarmısınız anlamadım yardım pls
Brian Moser çok sağol musty ;) Orjinal Mesajı Yazan: gfbkutay ya beyler anlamadıgım su kitserwer ı nasıl calıstırcaz ya delircem tıklıyorum içinde setup exe war onuda acıyorum install war orda ama tıklamıyo neden oyle nereye atıcaz tam olarak yazarmısınız anlamadım yardım pls kitserver klasörünü :..../KONAMI/Pro Evolution Soccer5 içine at.
gfbkutay ya tmm yaptım herşeyi formayı oyunda açtım 1 ve 2 home formasını yaptım aqma kaleciye gelip default yapınca oyundan atıo yaaa alıcam yaaa
musty Orjinal Mesajı Yazan: gfbkutay ya tmm yaptım herşeyi formayı oyunda açtım 1 ve 2 home formasını yaptım aqma kaleciye gelip default yapınca oyundan atıo yaaa alıcam yaaa demek ki formalar da bi sorun var aslında bende de hata veriyo bazen bjk kaleci forması transparan çıkıo mesela ya da bazen direk windowsa atıyo..yeni kitserver çıkınca sorun gitcek inşallah :)
sseba&lefter beyler bu ne ya. bu tam eziyet olacak bize galiba. 4 tane forma için rakamları 5 5 arttırıcakmıyız. Eskisinde ne güzel px, gx klasörü vardı, atıyoduk içine toptan kullanıyorduk. Konaminin keleği oldu bu bize galiba :(
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter beyler bu ne ya. bu tam eziyet olacak bize galiba. 4 tane forma için rakamları 5 5 arttırıcakmıyız. Eskisinde ne güzel px, gx klasörü vardı, atıyoduk içine toptan kullanıyorduk. Konaminin keleği oldu bu bize galiba :( O arada kalan rakamlar da o formaya ait forma numara fontu, forma yazı fontu. Ben Fenerbahçe'ninkileri kitserver ile gelen hazır klasörlerdeki madrid örnekleri gibi hazırladım. Ama Fb ile maça çıkınca veya edit mode'dan bakarken oyundan atıyor.
Vantuz Musty benim senden tek isteğim var galatasrayın parçalı ve siyah formasının kaymayacak düzgün bir şekilde koyabilirmisin (ilk sayfadaki fener formaları gibi)
musty Orjinal Mesajı Yazan: mertulan o dosyaları 0text e import et demişsin.hangi dosyalarun üsütne import edicez? içinden 5 tane dosya çıkcak onları isimleri neyse ona import etceksin unknow_19 u 0_textdeki unknow_19 a koycaksın işte :)
musty Orjinal Mesajı Yazan: Vantuz Musty benim senden tek isteğim var galatasrayın parçalı ve siyah formasının kaymayacak düzgün bir şekilde koyabilirmisin (ilk sayfadaki fener formaları gibi) gs siyah formayı bulamadım hocam nerde o yaww :)
musty Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 dur ben göndereyim sana msn'i aç hocam sen imageshack a upload et msnde sorun var şu an oturum açamıyorum :)
03Gs1905 mirust template üzerine olanı importladım beyenmesseniz diğer template üzerine olanı atarım Pes4 3d kit style:0 made by JJ(pyscho7)